Bra-tänk

Och så är det sådär som det brukar vara när man är hemma en hel dag utan å göra nåt.
Att man tänker. Såntdär bra-tänk, när jag planerar upp hur jag ska gå tillväga med allt jag vill få gjort.
Hur jag ska lägga upp en sparplan för att kunna åka på den där resan, hur jag ska gå tillväga för att hitta det där drömboendet, hur jag ska komma på vad jag vill jobba med, hur jag borde ringa någon veterinärklinik och se om man kan bli volontärarbetare o.s.v o.s.v.
Det är så himla bra och man känner drivet i att finally ta tag i det liksom.
MEN, för det finns ju allti ett MEN, att gå från en tanke till en handlig är ju tydligen för avancerat för mig. Det blir liksom att jag bara trillar in i vardagsrutinerna igen och ingenting av allt mitt bra-tänk blir just mer än en tanke.
 
Såå störande! Jag önskar att jag vore lite mer slagkraftig så saker och ting kunde bli gjorda.
Jag får försöka bygga på den egenskapen lite.
Ja menar, herregud, jag säger heela tiden att jag ska skaffa ett nytt leg till veckan. Fortfarande inte gjort! Och det gick ut i oktober förra året.. 
Slutsatsslutarum: Veronika får skärpa sig
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0