Ekooo..

Jahapp. Här var det ett tag sen man kikade in.
Sommaren har varit underbar, men kort. Får slänga upp massa sköna sommarbilder när (om) jag orkar senare ;)
 
Har varit nere en tur på stan idag. Inhandlat Echinagard, för att vägra bli förkyld igen!, lite smink och grejor till mini. Snart får jag roa mig med att städa akvariet redit ordentligt. En lite firre kolade häromdagen och hamnade där han var kommen; i vattnet i den vita porslinstronen. Kraken. De röda börjar oxå se lite hängiga ut, så känns som det kan bero på ofräscht vatten.
Men först får jag väl se om det går att få med mini och Hampus ut i solen en sväng. De neerdar tv-spel alldeles för mkt!
 

En schöön kusten-bild <3
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0