Sömn är överskattat

Godmorgon lördag!
Däckade runt 10 igår, hehe. Har inte blivit så mycket sömn under veckan direkt. Isak har haft fullmåne; d.v.s att han inte sovit mer än typ 2 timmar i sträck en natt. Dagen därpå sov han breve mig, just med tanke på fullmåne-natten = inte mycket sova då heller ;) Och i torsdags flyttstäda jag med Åsa till närmare halv 12, sen festade Pelle och Totte till det, så vart lite gap & härj.
Hade det inte vart för att Isak och Linus kom upp vid halv 8 imorse och gapa FRUKOST! så hade jag nog sussat en stund te..
Men nu är det underbar lördag, så lika bäst att ta tillvara på dagen. Jag ska grejja klart i mitt kök, som ska bli vitt,vitt,vitt! :D
 
-PusssS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0