Wiinyy

Usch va jag inte orkar jobba idag..
Har ont av den förbannade visdomstanden, IGEN! Att den inte kan växa ut helt på en gång, istället för att sprida ut ondheten på flera månader.
Sen gör det ont i bröstandningen me. Kanske beror på att jag gick runt blöt igårkväll. Var ju Tjejkväll nere på stan, så när jag och Åsa skulle ner för att möta upp Sara & Jenny så spöregna det. Sen gick vi runt ett par timmar och på vägen hem spöregna det igen. Men är väl sånt man får räkna med nu under regn-hösten, att va lite småkrasslig typ hela tiden.
Får försöka motivera mig med att det är fredag, så när arbetsdagen är slut får man lov att gå hem och dö lite.
Åhh, fredag <3
 
-Puss i gnället!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0