still going strong! ?

 
Tjenarerå!
Jag har låtit tiden flyta fram och väntat in den underbara våren som faktiskt är här nu. Körde på en heldag med min bästaste Ericsson igår, som innefatta Formmässan, shopping, lunch och babbel.
Därefter tog jag grill-oskulden för i år med mina hanar och Åsis. Guu så gött!
 
Idag fortsätter solen skina och förhoppningsvis kan jag fylla på med lite energi i mina svajande känslor. Va lite sugen på att dra iväg och kika in Husdjursmässan, men vet inte om det får bli en chilldag istället. Min diet kräver att jag försöker göra ingenting ibland och faktiskt uppskatta det.. Vilket är lättare sagt än gjort.
Plocka lite här hemma först, så rastlösheten kanske kan hitta sitt bo innan jag försöker.
 
Pussikrams!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0