12/1-13

God Morgon lördag :)
Vaknade upp av att barnet stod på vågen i vårat sovrum och gapa om vad han vägde. Han satsar nog på att väcka mig på olika sätt varje helg tror jag.
Har börjat nörda Dexter nu, så jag fastnade framför det inatt. Har avverkat nästan hela första säsongen; så sjukt bra serie. Bäst alla kategorier! Före det, så var vi hos Åsa & Markus igårkväll och spelade Caccarone (lr hur det heter), med Emelie, Vö och Pelle. Jag kom inte jättesist iaf.
 
Idag var min plan att åka och hälsa på Jea i Kil, men bussen tar ju hutlösa priser; 220:- för mig och mini. Jag kan ju typ åka till Götet för dom pengarna.. Och hanen har dragit igång med jobb igen, så han är borta hela dan. Får se hur jag löser dettahära.
 
-Puss på en lördag iaf
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0