22/1-13

Tjoho. Försöker få upp värmen en aning. Var ju Norrlands-väder idag med när jag vakna. Och det måste vara nåt fel på våra element, för de är knappt ljumna även fast vi dragit på dom fullt. Man kan se framemot att den schööna våren snart kommer :) 
 
Igår körde jag mitt första yoga-pass för terminen. Det var precis sådär som man föreställt sig; man sitter i yogaposition, andas på massa konstiga sätt och hummar skumt. Tror nog att jag kommer trivas med det. Hitta sin inre styrka och dret kan nog vara bra grejer, hehe.
 
Älsk har åkt till jobbet och minime busar hos Teo. Själv ska jag nog ta mig en kopp te och ringa min sjuka syster litegrann, innan jag ger mig ut i kylan te mini och Ellekari.
 
-PussiKram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0