Första orden 2013

Jahapp, då vart det nytt år nu då. Och det ska bli det bästa året!
Säger man dock alltid, haha.
Mitt bästa år hittills var 2005. Det hände så mycket livsavgörande saker då; Isak föddes, jag flyttade hemifrån, flyttade ihop med Totte och jag liksom bara svävade runt på små moln för att jag var så lycklig. Det finns nog egentligen inget som kan slå det, så jag säger väl istället att det här året ska bli bättre än förra iaf :)
Har lite projekt som jag tänkt mig föra igenom inom en snar framtid. Några har jag t.o.m inlett, så nu ska det ta mig tusan hända grejor!
 
Åhh, jag e så hungrig. Har slängt in en lasagne i ugnen, men den blir ju aaaldri färdig!
 
 
Lite Jul & Nyår :)
 
 
PuuuuuSSSS
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0