13-03-23

Tjenare solen.
Vi har den lysandes rätt in i sovrummet på morgonen och då märks det va värdelösa persienner vi har.
Hörde Isak tassa upp imorse och det var så dretljust att jag trodde Totte försovit sig till jobbet. Tills jag upptäckte att klockan bara va 7. Härligt!
Har segat mig igenom morgonen lite nu, men har svårt att vakna till liv känner jag. Ömmar i den sabla bröstkorgen hela tiden. Har haft ont av det hela veckan och tog mig ett besök till läkarn igår. Trodde att det var nån nerv som hamnat i kläm, nån muskel som släppt eller liknande. Vad visade det sig vara? Gastrit. Den förbannade jädra magen som allti ska krångla med mig. Får hoppas det blir bättre fort, fort.
Om en stund ska jag och mini kolla in den årliga Barnmässan. Kramjakt med andra ord ;)
 
So long!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0